Обговорення
Кьон же настільки тупий, наскільки Іорі Кітахара, ага. Коли Харухі сказала, що насправді Харухі не хотіла такого, що сталося, а просто займалася дурницями, він можливо все зрозумів по цій справі і він сам її вирішить в ранобе. Та й Іцкі, цей маніпулятор спалився в першій частині арки. Шкода що в аніме генії з Кіото А. майже все профукали (правда за Кьоном тут звісно було цікаво слідкувати, як він мовчки збирав докази, часто його та інших видавали самі реакції, очі спойлер, як і в багатьох інших творах. Юкі також мовчки теж себе показувала з позитивного боку) і знову нагнали антагонізму Харухі (якого в ранобе, як не крути не було, нехай вона дуже дуже специфічний персонаж). Бо в ранобе саме Кьон зміг розкрити цю справу, а Харухі ця справа, арка мала провчити, показати ким би ти не була, але ти не являєшся пупом землі, не все вирішуєш і не все крутиться навколо тебе. Це був один з мабуть 3-4 моментів, які дуже на неї вплинули в плані розвитку, як персонажа, який почав переосмислювати себе з таким красномовним результатом в майбутьому, а тут все тупо профукали з довбаною грою на емоціях, яку так полюбляють Кіото А. Зробивши тут одни з найогидніших для мене моментів адаптації, який знову майже пропустив. Вона стояла в кінці і кричала з самовдоволеною пикою: я все розкрила, моліться на мене! Один з найнеприємніших моментів, хоча були блін ще. Коли в манзі вона смиренно сиділа і доглядала Микуру на той момент, коли та лежала на ліжку, бо бо... А розкрив все Кьон, знову повтор.
Хоча дивитися тут було звісно веселіше та цікавіше чим першу частину арки і сам детектив точно непогано зробили, поставили і подали (а музика місцями яка, ех! Автори готувалися до чогось більшого), але закінчення його... нда=/