Аніме

Обговорення

S
Snigh
8 днів тому

Коротко про непогане

Аніме зроблене по-багатому. A-1, як-не-як, тому і непоганий візуал, і музичка, і ціла дюжина легендарних сейю.

Тайтл доволі стильний. Як в плані дизайнів персонажів, так і деяких сцен.

У цьому сезоні моментами занадто сильний бізарний запах, не пам'ятаю чи так було в першому. А цей чувак взагалі копія цього персонажа, як за здібністю, так і за характером.

Довго про слабкі сторони

Моменти з повсякденнощами були найкращими (тобто початок і остання серія). Саме вони містять той абсурдний гумор, заради якого це аніме й дивляться.

Посередині ж знаходиться анімекласична арка з битвою на половину сезону, і... бойова система в цьому тайтлі доволі нікчемна, а тому й епізоди з нею нудні. Навіть попри те, що автор понавигадував різних суперсил, секретних суперсуперсил та суперсил, які крутіші за інші суперсили, типу древніх паличок, активацій цих паличок, сили богів та іншого непотребу, який мало на що впливає.

До того ж який взагалі сенс робити серйозну битву в комедії-пародії.

S
Snigh
8 днів тому

Отже, треба зробити відступ.

Розмірковуючи про бойові системи, кожного разу згадую таку собі псевдоцитату-принцип (бо не певен, що це цитата) з ДжоДжо:

"Не існує поганих стандів, існують погані стандюзери".

Суть проста - кожна здібність має свої сильні та слабкі сторони.

Здібність - лише інструмент в руках майстра.

Завдання користувача здібностей - мінімалізувати вразливості та використовувати свої сильні сторони на максимум.

Відповідно цікаві бої - це максимальна реалізація цього принципу учасниками протистояння. Дуже часто подібні бої перетворюються у битву розумів - адже потрібно розкрити здібності супротивника, їх сильні та слабкі сторони, й при цьому приховати власні. Обдурити суперника, приховати наміри, завести його в пастку й оте все інше. Битва за знання найбільшого куколдовода, чи як їх там називають.

S
Snigh
8 днів тому

Так от, Машл не про це. Битви між маґами тут максимально прямолінійні, а результат визначається...

По-перше, ще при народженні. Чарівники з однією лінією програють чарівникам з двома, дві програють трьом, три програють трьом з нюансом. Магія є дарунком богів, правда, за що можна нагороджувати людину в 0 років - не зовсім ясно.

По-друге, наявністю раніше згаданих суперсил, секретних суперсил та суперсил, які крутіші за інші суперсили.

У тайтлі домінує тупа груба (магічна) сила, і зовсім не має місця якась майстерність.