Аніме

Обговорення

D
DarTash
5 місяців тому

Спойлери!!! Від початку до кінця, тому...

"- Я тобі не обігрівач Кіно!

- Ти, Гермес: просто буваєш по різному корисний"

Рідко зараз на даний момент дивлюся за один день, а ось цей тайтл того вартував і якби було більше часу, то залпом подивися б.

- Зрадів коли побичив нульову серію в 12 хвилин, і як трохи сумно стало що будуть по 24 хвилини. Звісно, зрозуміло що багато чого зроблено для гри з образами та атмосфери (тощо), але затягнутість трохи починає набридати і далеко не завжди вона потрібна. Далеко не завжди. Шкода і сумно. Хоча тут цікавий авторський підхід, ситуацію трохи рятував. Воно вийшло медитативним, рефлексії теж вистачало і далеко не тільки.

Також можна через саундтрек і антураж дивитися без прискорення, воно того вартує. Нехай і бувають затягнуті моменти, але динаміка оповідання є і зроблено все грамотно + історії рухаються і бувають серії в яких не одна історія, нехай чимось вони бувають об'єднані.

- Діалоги високої якості, що рідкість. Кількість тут цитат або вдалих випадів... Ну дуже багато. Багато чого йде через притчі тощо. Також кумедно, що прийоми з вставками текстової складової були ще тут до франшизи "Історії Монстрів". Правда тут їх було зовсім мало.

- Нульова серія здивувала що було 12 хвилин, але які в ній метафори...

"Вежа яку ми довгий час будували, зруйнувалася, ура!

Ми побудуємо тепер нову, Ура!"

Кожен буде сприйти цей момент по своєму, але символізм тут м'яко кажучи - показовий. Як і те, що казали хлопцю, якому все це не подобалося.

- 2 серія, "Яке приємне місто, без людей..." Хех. Прикольне розкриття в цій історії було. Доречі схожа серія тільки трохи з іншим контекстом буде в "Ерго Проксі", хоча погано пам'ятаю що там будо, але Ріел Маєр зустрілась з собою увісні. Тут "відчувши чужий біль, втрачаєш власне життя".

D
DarTash
5 місяців тому

- На кожну серію можна написати окремий, короткий коментар або відгук при бажанні. На жаль в останні роки таких аніме було, не так вже й багато. Ті часи мабуть, майже закінчились. Приклад 1 і 3 серії показують крайнощі людей і їх бажань, тобто якби я міг читати думки інших людей - ух! А ось тут показали з іншої сторони, а якби усі могли так робити? Чи третя, якби я знав майбутнє, то ух! А якщо там нічого хорошого немає, а за той час що в тебе залишився, ти можеш багато чого зробити, коли ти не знаєш правду майбутнього. Коли в іншому випадку тебе приб'є до землі правда і на цьому все закінчиться. Ну, а сам сенс і тут був дуже промовистий, чому люди вірять людям на слово, ким би вони не були і як секти чи релігії мають свій успіх (особливо коли бувають збіги та як думка людей впливає на інших людей, тут слова стали матеріальниии, ну м'яко кажучи), коли проротство не здійснилося, поступово кількість прихильників секти росло... "Світ просто послідовність подій" (друга частина серії про традицію, що загубив ту яка їх видвляла поміж інших, тепер вони постійно шукають щось нове за тим же принципом і баченням. Іронія. Не цінили і втратили, а що вже знайшли, ще не оцінили та через це мають успіх, хех). Цікаво, а випадково автори "Доктора Хауса" деякі історії не відсіля брали? Бо сценарій і постановка дуже схожі. Хм. Хоча Трагедія Людства на те й Трагедія Людства, бо вона всюди +/- однакова=/

Загалом 3 серію класно побудували, коли 3 різні історії обєднали в одну, кожна з них друг на друга мала вплив і серйозні наслідки (трактовка зі сліпою вірою і далеко не тільки). Ну це просто 10 з 10 в даному моменті. Також варто відзначити, що під час перегляду серії з релігією згадав пародію "Гурренн Лаганн" (шутка, вплив якої майже дійшов до дуже серйозної та непоправної помилки для усього людства) і ще одну пародію з ейчатиною "Володар демонів з гальорки / Ichiban Ushiro no Daimaou": "Краще жити з тими, кого любиш і хто тебе любить, ніж у собі копатися і в казки вірити".

D
DarTash
5 місяців тому

- Сейю Кіно, ожна з них чудова Aoi Yuuki (вона тут ще сейю Сакури була). Подобаються їй пацанки і не тільки, один мілфхантер точно схвалює. І так, цікава позиція і філософія у Кіно. "Якщо вони помруть, то я буду мати борг перед кроликом" (красномовно вона подивилася на 3 шкірки кролика). Загалом цікава 2 серія була і добре її розкрила. Також затронули моменти що стосуються життя (сильний пожирає слабкого), коли вона описувала ситуацію з кроликом, людьми та різною, можливою вигодою та мотивацією. Цікаво, цікаво. Хоча було зрозуміло, що тут був свій підступ. Цікава загалом мораль виявилася. Як колись в "Докторі Хаусі" врятували маніяка канібала, тому, чомусь і здогадався що тут буде ("такі речі часто трапляються, тому що ми... лише люди"). Чудовий вона персонаж, може вбити без компромісів, без тупих брєд кліше, за нагоди і тому що так потрібно. А може й допомогли, вилікувати тощо. Топовий персонаж тільки за все те, що написав.

- 4 серія. Хомура Акемі схвалює дизайн малої Кіно, ще й квітів вистачає. А ось Вайолет Евергарден ні, бо у Кіно є предістрорія, хоча навіщо предісторія сью? Загалом цікаве місто в якому жила Кіно... Місто ідеальних зомбі дорослих. С-суспільство. Прям антиутопією повіяло... Утопія в якій все за тебе вирішили. Прекрасно, правда?

- 5 серія про залізничні колії і місто де не треба працювати - просто в голос і без коментарів. "Продовжуйте йнадалі плідно працювати", нда. Частково згадав "Темного Дворецького: Книгу Цирку" своєю мораллю. Ну і друга історія про революцію, ох скільки там сенсів та символізму, від "Один голос - не голос / Vox unius, vox nullius", до що таке коли немає порядку, нема "капітана" і як швидко все занепадає тощо. Ну і в кінці вибір правильної дороги, яку забули головні герої, але якщо помилилися, тому чому б не повернутися і вибрати вірну? Ну побудова історій, їх глибини: 10 з 10.

D
DarTash
5 місяців тому

- В 6 серії не міг не згадати "Не гражданина" гри Готика. Ну і момент десь на 15 хвилині 6 серії, коли Кіно, таке як chakram зрізав волосся. Дуже в схожому стилі Азулі в "Аватарі" таким самим чином теж зрізало волосся. І тут таким моментів дуже багато, які могли взяти відсіля в інші твори. Так воно чи ні, не знаю. Ну, а коменувати серію важкувато, серію з божевільним, кровожерливим королем і народом який його заслуговує. Кіно все ж мотає на вус історії яка вона проходила, та що з революцією схвалює.

Ще ця історія непогано так охарактеризувала Кіно. Вона рідко вмішується в справи інших, але залишається людиною. А коли правитель під час битви втрутився в її справи, вона відійшла від принципу та зробила що зробила, бо він "перетнув кордон її володінь".

- 8 серія. Дедал, Ікар і Аріадна з, можливо Філеасом Фоггом. Ох, скільки тут відсилань у творі. Сенс простий та зрозумілий, фінал показовий. І так, Кіно чула щось про птахів, що хтось хоче так літати чи не усі птахи вільні? Не записав і забув. Гарний приклад як люди зациклені тільки на собі і своїх успіхах, якими б вони не були. Мова про старосту і не тільки.

- 9 серія. "Жити в фантазіях небезпечно мандрівнику. І хоча це інколи весело, уявне життя не реальне." Правильні і неправильні, небезпечні книги... Автори тут добренько так все закрутили, з твістами. Погано починати жити в книгах і забувати про реальність. Кумедно як автори тут багато історій звели до повного абсурду.

- 10 серія. "Як будто дивишся виставу в театрі абсурду", "все залежить від особистості", "наше існування безглузде". Люди теж механічні ляльки? Цікава, одвічна і трагічна історія. Ну і десь таке вже точно бачив, постановка схожа, але не сенси, правда не можу згадати що саме... Там теж лялькар був. Талановитий і який дещо зробив з собою і своєю сімє'ю. Тому тут майже все з ходу зрозумів, але що ж то за тайтл був? Хз.

D
DarTash
5 місяців тому

- 11 серія. "Ти дійсно став порядною людиною, ось це я тобі точно не пробачу."

"Під час подорожі все просто. Варто будь яким чином берегти власне життя." "Кумедно", але Кіно не раз давала ось такі прості рекомендації і який підсумок... Третій раз не за хотіла повторюватися, двічі. Також вдало автори переплітають історії і як Кіно їх згадує по ходу оповіді. Який в них різний кінець і частково сенс. Ну і "Мудрець", ага. Без самоусвідомлення, який без сенсово плив за тичією і не тільки.

- 12 серія. Дуже коротко, з чого пішла грубо цивілізація та які перепони будуть йти в розвитку міст, країн. Чому і з яких банальних причин можуть бути війни. Та й, якщо хочеш миру, готуйся до війни. Вистачає тут греків та римлян, їх максим тощо. Ну думав що така тут мораль буде=/ А ні, тут як грубо "імперії" вирішують свої проблеми на землях інших, більш слабких і не таких розвинених країн=/ Навіть не знаю що тут коментувати. Третя історія, де сильні пожирають слабких... У цілому "прикольно" вони припинили Світові Війни і витрати на різну зброю, ага, нічого не нагадує? "Прагматизм" він такий=/ Хоча і слова Кіно про багато чого кажуть: "не знаю пані наглядач, чи ви помиляєтесь, чи праві були люди з минулого". Також вже давно перестав засужувати історії, ситуації (тощо) з Аксіомою Ескобара. Ну, а що вже було в самому кінці... дивіться самі.

"- Заїдемо до сусідньої країни Кіно?

- Ні, немає в цьому потреби... Гермесе."

- 13 серія.

Нда, як же тут з ходу давила атмосфера...

"- Кіно, чи буває вам важко під час подорожі?

- Так, буває.

- Чи припините це робити?

- Ні. У будь якому разі продовжуватиму. Тому що мені це подобається"

Розумію її... Хоча у дівчат більше мрії в одному місці грали.

"- Чутки про цю країну були не правдиві з самого початку. Чому?

- Не знаю. Але мені стало все одно."

D
DarTash
5 місяців тому

От вам і красномовна тема чутків, пліток, як майже завжди - брехня. Чесно, більше від людей там чекав і сам, а воно ось як вийшло... Жах. З іншого боку, напочатку їх ставлення теж мало грунт до інших, як інших до них, бо такий Уроборос. А коли вони змінили ставлення, то на той час вже отримали не добру славу... Сенс думаю більш чим зрозумілий.

Більшість просто так записав. Якщо що, згадати швидко за нагоди, але.

- Загалом все тут на (дуже?) високому рівні. Від сценарію, режисури, постановки, діалогів, подачі та побудови сюжетної конструкції з сенсовим наповненням до персонажів, мальовки (подивіться на загальний дизайн та архітектуру міст, наскільки воно підтримує атмосферу і настрій творів, міст зі своїми концептами + без чібі. Нехай і на наш виглядає трохи застарілою, але вона виділяється на фоні інших!) та музики (такі опенінг і ендінг важко хоч раз пропустити + вистачає арабського мотиву. Хз, чому японцям він так подобається, але мені теж=/ Як і арабська музика). Більше писати не буду, бо дивився більшість серіалу на роботі і майже не писав, а писати в різних сенсах дуже багато. І якщо трохи про серії написав (захотілося), то зовсім різні міста зі своєю глибиною, про це навіть не починав, як і про деяких персонажів зі своїм наповненням. Щодо міст, якщо коротко, то вони можуть бути від фентезійних, з Колізеями, говорящими собаками, вестерном, виживанням до руїн, техно-фентезі, стимпанку, фантастики, ШІ, антиутопій і т.д. В цьому чарівному і ні, приємному, не приємному і жорсткому постапокаліпсісу, з багатьма скелетами в шкафу і людською натурою в різних, часто дуже протилежних витікаючих, від позитивних до негативних. Все це будет розкриватися в різних історіях, в цьому дуже непересічному і цікавому, класному сетингу. Цьому абсурдно нереалістично реалістичному світі з містами які зовсім друг на друга не схожі і на різному вектору розвитку та стані.