Обговорення (1)
Спойлери.
"Прийде час, коли найгірший спогад, стане найціннішим"
Гарна і цікава подорож ціною в життя і різною тематикою часу, коли "Андромеда" була ще до того, допоки трішки не стала мейнстрімом? І загалом після морських битв в космосі "Космічний лінкор Ямато 2199 Uchuu Senkan Yamato 2199," тепер подивився й Галактичний Експрес з благородними Піратами, де вчергове уламки нікого не зачіпають при серйозних вибухах.... Хех. Ладно і на свій час це норм було будь де, навіть в фантастиці.
- Сюжетно мені сподобалося, хоча зав'язка з месником - проста. Ось тільки твіст і розкритття Maetel, планети був відверто хорошим, нехай і все інше ні разу не дивувало та читалось як відкрита книга (на рахунок Maetel теж були думки, натяки та зрозуміло було про підступ, але)... 79 рік і все тут, майже всі ті прийоми давно себе віджили (ага, типу зараз таке, знову таки не повторюють?=/) та вирішує тут вже подача, постановка і режисура. Правда в один момент, після знайомства з самим Харлоком (до цього йшло плавніше, м'якше), місцями оповідання, все прям полетить, піде сумбурно та зім'ято, не все буде зрозуміло і будуть лише здогадки чи додумувати банальне (найбільше тут постраждали персонажі з розкриттям та хімією)... Тим не менш, дуже сподобалося, дуже вже рідко все дивишся залпом та з задоволенням, з фаном і після цього, хотілося б і серіал "Космічного Пірата Капітана Харлока" 78 року подивитися, але 42 серії суто в сабах... Поки що мабуть гляну фільм 2013 року в 3D=/ Хоча франшиза дуже велика, десь 50 різних тайтлів, манги теж врахував.
- Динаміка є, рідко вмикав прискорення і тільки в пустих моментах, але дивитися було приємно і навіть в тих моментах не хотілося це робити. Також через свій шарм, колорит, чарівна та душевна музика тих часів вдало підкреслює майже кожен потрібний для цього момент і який же тут звук... Хоча по хорошому, про такі моменти можна писати, лише коли переглядаєш в навушниках - це старе правило, яке рідко давало збій. І як добре підкеслила "музика" напружену атмосферу в момент, як чгг запитав про "Фортецю Часу" десь на годині та 8 хвилин. Час зупинився, платівку заїло, усі прифігіли від запитання...
- Візуально та стилістично мені теж сподобалося, багато детально промальовано ручками... кадрів вистачало. Хоча так, просадки місцями зустрічались, але вистачало хорошіх планів, фонів, зірок, шрамів на різноманітних обличчах (не всі такі, особливо дівчата тут виокремлюються), зморшок та іншого. Загальний дизайн сподобався, архітектура, кораблі, трохи екшн сцени тощо. Але у дітей він так собі, що хлопець чгг схожий на мавпочку, що інші діти. Дивне це рішення тих часів, яке не оминуло і радянську мультиплікацію.
- Персонажі зі знаком плюс, багато чого подано в трагікомічному стилі, кумедно і драматично. Чгг, хлопець в цьому теж не відстає, він смішний, але норм і найголовніше - не бісячий і з Едіповим Комплексом. Харлок - це зовсім, можливо win, але/бо мало. А ось про нормальних дівчат окремо через схожий їх дизайн з дівчатами, "принцесами" з "Космічний лінкор Ямато 2199 Uchuu Senkan Yamato 2199" (якщо що, манга по Харлоку вийшла раніше в 69 році, а серіал по Ямато вийшов раніше серіалу в 74, коли той в 78 році). Мова нариклад про схожіть Maetel та Yuki Mori, хоча й не ними єдиними і тут спокійно можна подивитися на інших персонажів з їх дизайнами на потрібних сайтах.
Ну, а головні злодії, не зовсім злі тому що злі, а через те, що в них є своя ціль, мета тощо. Вони хочуть жити вічно і розвивати свою механічну імперію.
"- Вічне життя в такому стані - це помилка!"?
- Мимохіть (?) тем, проблематики, питань, моралі тощо тут чимало від втрати людяності при кібернетизації/механізації тіла, як змінюються морально/душевно після втрати тіла з негуманним ставленням до простих людей, як до мішків з м'ясом, кістками і що таке безсмертя це не вірно (продовжувати не буду, бо стільки усього цього було, що не знаю. Хоча тут йшло в обидві сторони, подекуди з подвійним дном. "Серце корабля") до цінності часу, самого життя, важливість спогадів та той самий момент і дорогих людей що тебе оточують. Якщо коротко, мабуть грубо і таке вже далеко не раз зустрічалося, що не в докір цій фантастиці.
- Текстова складова нічого і точно ок, як на свій час та багато чого автори прямим текстом казали:
"- Звичайні мішки з кістками. Ахахаха"
(HK-47 схвалює)
"- Тільки побачив ворога, вбий його без роздумів - це найголовніше правило Галактики." А якщо не вб'єш, то це буде/стане найулюбленішим, тупим і бісячим брєдом кліше у японців=/ Тут все зійшлось десь по середині)
"- Тільки дурень буде марнувати своє життя. А ти його ще й не встиг прожити.
- Бережи своє життя, бо воно в тебе єдине."
" А чому всі плакали?
- Це через пісню. Вона нагадує нам про старі добрі дні молодості, що минули вже дуже давно. Багато з нас такі старі і без цих пісень вже й забули, що колись були молодими"
"- Скільки ж усього лишилося в цьому світі щоб я хотів зробити!"
"- Усі живі помирають, наскільки б не було значним їх життя"
"- Чому ти допомогла мені?
- Бо я згадала свою молодість. Ті часи коли моє тіло було теплим, зі плоті і крові як у тебе, але я виконувала все більші забаганки графа, змінювала частини свого тіла і після всіх цих років вже й забула як бути собою. Я стала відьмою що контролює час. Проте він не зміг контролювати найголовніше що я маю: спогади про те, якою я колись була."
"- Чоловік має протистояти небезпекам, навіть ціною власного життя. Він має продовжувати битися, навіть якщо шансів на перемогу немає і Тецуро добре це знає. Тому він повинен не постраждати" - Харлок, слова якого його добре характеризують.
- Фінал.
"Прощавайте дні юності," пора дорослішати та відправлятися в нову пригоду? Шукати новий шлях? Ну окрім ще більш банального і тим не менш, кінець відкритий, що з цими двома головними героями далі, не зовсім зрозуміло... На цьому все, вистачить, а то і так по фану багацько написав, хоча по хорошому, треба було більше=/ Але місцями було б банально або не вистачало інформації та в тому дусі, в цьому безумовно топовому творі.
Ps Крижана королева/спляча красуня в схожому моменті на цвинтарі Офелії з "Ergo Proxy" усміхнули. Але не факт, що це все є саме так.