Обговорення
А ось жгг та інші дівчата норм, яскраві, особливо головна ґяру проєкту і в 4 серії, в машині матір жгг яка теж ґяру - натякала (вона з донькою гралися з хлопцем), що хотіла підчипити заможного хлопця з Токіо, за що її донька "насварила." Тобто таке вельми можливо та "добре було зіграно Фуюкі Мінамі." Ну і про що тут була мова? Сама по собі Фуюкі Мінамі не с'юшна та з вітром в голові, тому й такі оцінки та залишається лише її врода, фігура щоб звабити заможного токійського чгг. Закономірно? Проте у неї все ж є свої прагнення, мрії (чи вона через його вплив змінилася?), стати стилістом і зробити всіх гарними/вродливими. Тобто вона не така вже й пуста/банальна героїня, незважаючи на перший погляд і в тому дусі.
Також в опенінгу є явне відсилання на опенінг "Меланхолії Харухі Судзумії" з Богинею та тут є своя геніальна красуня Юкі Нагато з бібліотеки... Ще навіть трішки присутній й шок контент, непередбачувані обставини та під кінець намагалися посіяти інтригу. Не повірив, бо настрій, антураж тут зовсім іншого "гатунку" та спокусниця ще не добилася свого. Щоправда, в той же час, такий фінал не міг здивувати таким "зливом" з часів "Онідзуки." Причому в 24 році, в ТБ-2 "Літнє кафе та його богині Megami no Café Terrace" вже дещо було схоже від обличчя домінантки-цундере.
Ще мабуть варто відзначити момент на 6 серії, десь з 13 хвилини автори можливо поіронізують в плані "передбаченості" проєкту - "А зараз я повинна зникнути" від обличчя місцевої "Юкі Нагато" та в тегах романтика незазначена, але присутній тег "романтичний контекст."
Думаю на цьому вистачить і написав куди більше чим того хотів, бо все ж трохи є про що писати. І в той же час, надто банальне писати "моветон," бо бо.