Обговорення
взяли класичний бліч і дотягнули до формату сучасності: намалювали не за тиждень, зробили яскравішим і трохи швидшим. це сильно пішло йому на користь, звісно
поважаю рішення не робити яийсь рекап на початку, а просто сказати молоді: «шо, не знаєте, всіх імен, рас і термінів? не пощастило, братан, дивися 300 епізодів гуми тепер. не забудь сказати "вау, це літераллі мі" Улькіоррі, як діди»
не поважаю рішення залишити баланс на рівні 40% філерів, знов діставати антагоністів нізвідки, повертатися до Айзена та знову і знову додавати ЦЬОГО РАЗУ ТОЧНО ОСТАННІ Й НАЙВАЖЛИВІШІ флешбеки героям, з якими це роблять ось вже два десятиріччя
плюс, алло, де найголовніший момент бліча і всього жанру? потрібна чітка градація ворогів і щоб протагоніст ішов від найбільшого числа до найменшого. мають бути загони й рейтинги. як я можу зрозуміти, наскільки новий чувак крутий, якщо в нього немає першого чи нульового номеру?! наскільки він крутіший за попереднього чувака?!
а так, звісно, приємно сидіти й дивитися екшон з мечами як 17 років тому, трошки ностальгувати, думати про плин часу і слухати пафосні крики про банкай. мінусів нуль, але хотілося б щоб бліч трошки подорослішав зі мною, а не лише став трошки сучасніше виглядати
Забудьте про філери, аніме-індустрія змінилася за ці покоління. Проте нам обіцяють багато нового оригінального контенту. Наприклад оригінальний склад Ґотею 13 в манзі не було показано, а тільки згадано.
У Квінсі теж є градація сил.
Яхве -> Юґрам Хашвальт-> Шуцштаффель -> Штернріттери -> Квінсі