Аніме
Обговорення (2)
Спойлери від початку до кінця. Обережно.
Довго думав і все ж не знаю як і з чого починати (причому дещо і в описі є, тому сенсу немає повторюватися=/)... Мабуть з головного. Аніме про цицьки загалом +/- сподолаблося, оцінка висока, але не топ. Ідея і задум не дуже зайшли (історія побудована на творах Шекспіра з купою цитат, міфологією тощо), правда досвід тут цікавий був, так. Далі буде так, як вийде написати:
- Мальовка.
Режисер, Масахіро Андо як розум спеціалізується саме на цьому і тому зайшло це все в плюс, від анімації до промальовки і загального дизайну. Але друга частина, де пішов трагік... чібі... Все це викликало різні враження, бо чесно, не очікував, що їх додадуть=/ Ну і також вистачає фансервіса.
Ще варто відзначити, дизайн (тут одягу) Evangeline Yamamoto в деяких моментах та дизайн сестри гг з Землі в Алдноа.Зеро. Дуже схожий на дизайн Міко з "Мієруко чан".
Ну і екшн мені не дуже... Хоча найчастіше його саме холодно сприймаю.
Все ж кумедно вийшло, що в першій частині більше мальовка подобалася, а в другій вже більше музика...
- Музика.
Постійно цитують того ж Шекспіра (Омлет Бурь). Дещо з нього читав у свій час (це було давно та вже не правда), але п'єси ні разу не дивився, фільми теж, тому не знаю яка там була музика. Проблема. Тем не менш музика і звук місцями тут ок. Місцями класична музика або те, що під неї підігнали в плюс і в тему, а бувало саунд інколи чогось дратував. Перший опенінг драйв. Перший ендінг спокійний і приємний. Другий ендінг яскравий, а опенінг з чібі. Хоча точно норм.
- Сюжет тощо.
Є цікаві дилемми, важкий вибір та віра в реалістичність. Часто тут був прям вайб: "Бути чи не бути - ось питання." Один раз тут розігрувалась прямо, де-факто сцена, де одного персонажа переконують, а від нього і його рішення все залежить.
Сам сюжет настільки заплутаний, що наскільки таке враження, що каша (? Місцями автори з деяких моментів самі іронізували), а на ділі вийшов трохи банальний (ні, це все ж така
задумка, якщо задуматися=/). Одна з найперших думок вірною виявилася (хто виявився вбивцею Айки, просто на той момент не було аргументації і потрібної на те мотивації), тільки мотив не зовсім був зрозумілий, але й тут банально=/ Хоча й непогано. Шьонен. Підлітковий твір з психологією і детективом, якщо можна це так можна назвати. Хех. Але так воно є і це треба розуміти та сюжет все ж більше сподобався чим ні - це теж правда. Просто (знову) треба розуміти, що це такий тайтл і не розчаровуватися. Але.
Нещадний пафос. Багато чого відверто награного і сприймається як театральні сценки, а іноді прям фарс. Можливо автори саме це спеціально і намагалися зробити. Хз.
4 серія, десь таке 101% бачив. Схожий сенс, а ось постановка точнісенька.
Твіст на 5 серії не дуже торкнув, але варто відзначити що з 5-6 цікавіше пішло, до нього думав про дроп. Кумедно, як же часто буває, японці роблять щось на +/- 5 серії (твіст?), щоб викликати цікавість, щоб продовжували дивитися далі... Загалом вистачає як цікавих серій, при перегляді яких непомічаєш як летить час. Так і антиподів, нудних серій (+ вистачає відверто затягнутих моментів). Настільки нудних, що по перше довго ледве ледве дивився, часто заставляя себе і думав, що дарма не дропнув на початку, а по друге не раз заснув при перегляді...
Також важливо відмітити, що в творі де-факто 2 арки, де помітно зміняться акценти і тональність твору (рідкість). Перша - це трігчний контекст з помстою. Друга - комедія з чібі. Що означає комедія, ну можливо як колись писав про аніме "Комедія / Kigeki":
"Забув написати, що як побачив назву, відразу згадав "La Commedia / La Divina Commedia" Данте. Сама суть тієї, грубо - літератури полягала в тому, що незважаючи на контекст/наповнення, якщо твір закінчувався добре, то це була комедія, якщо погано, то трагедія. Ну, якщо крізь призму стільки років - правильно пам'ятаю."
Ну і судячи з лору цієї історії, людство не раз проходило такий етап і залишило ось такі підказки в міфології тощо. Все ж це один з важливих моментів лору, історії + Дерево Буття ака сила в Star Wars, яка полюбляла грати з людьми та тут хотіла перезапустити світ, цівілізацію. Ох, скільки таких сюжетів було після цього твору=/
- Персонажі.
В черговий раз кумедно, що всі тупі окрім "Зяшів" (ну трохи перебільшив, можливо). Майже весь час тільки вони все помічають про магію тощо. Інша сторона, за цим іноді було цікаво спостерігати. Прям місцями битву розумів в "Death Note" згадав. Також головні герої (не тільки) чоловічої статі норм (один майже сіскон), не ганчірки, один хотів помсти і на цьому у нього все базувалося, другий інший був, голос розуму і не хотів щоб все було дарма і в тому дусі, якщо грубо. У Айки сейю Кана Ханадзава і сам персонаж цікавий та ще тралка з твістом і своєю позицією. М'яка цундере принцеса теж нормальна в багатьох сенсах і у цілому персонажі добре розкриті та думка про них буде часто (?) змінюватися, бо історія (як і життя) трохи (?) складніше чим можна подумати на перший погляд. Нехай дещо буде читатися і банальне (особливо коли почнуть мандрувати часом), але в мінус сприйматися не буде.
- Романтика.
"Що поганого в тому, щоб вберегти того кого кохаєш?"
"Все ж не вистачає людини, яка б могла чинити супротив коханню. Знаючи що твій коханий спостерігає будеш робити все що зможеш."
"Це що комедія? Любовна комедія з долею світу на кону?"
Не добре так ламати 4 стіну.
Ну романтика норм насправді (як і хімія персонажів), навіть більше, тут прям шьоджьо з хлопями та 1-2 дівчатами=/ А є ще окрім головних.
- Діалоги.
Вони різні, точно вистачає норм або непоганих. В будь якому випадку, що різні випади, що сенси слухаються, як і цитування того ж Шекспіра. І це важливо.
Цитати і ще дещо:
1. "Подібних див не буває, є тільки непорушна логіка. У всьому є свої на те причини"
2-3. "Цицьки що не трясуться, не цицьки взагалі"
11 серія: "Причина того що вмішуюся. Цицьки цієї пані тут трусилися повсюду"
Дуже глибокі думки і дотепний пароль. Є тут непоганий місцями гумор. Багато тут висміювання, іронії і стьобу над деякими моментами.
4. "Щож тут небезпечного? У нього є талісмани"
Тонко.
5. "У цьому шизонутому світі немає сенсу гратися в те, хто винен"
Напочатку останньої серії трохи цікавих випадів було.
6. Кінець 22 серії, цікаво сказала Айка про двух кумедних хлопців (гг), що їх можна тримати біля себе та через те, будь яка трагедія може сприйматися комедією. Тут і в багатьох інших моментах недослівно, але сенс таке як зміг передати=/ Шкода, що все не зміг записати і передати всі враження, які були по ходу перегляду.
7. Кумедно в 21 серії, (знову) Айка казала про подорожі в часі і наскільки вони логічні. Тобто деякі моменти з логікою чи кашею, вони спеціально робили і загалом для цілісності картини вони не дуже. Хоча це проблема багатьох творів з такою компонентою, про що і була мова.
8. "Тебе можливо кинули, бо ти зовсім не розумієш жінок?"
9. "Чи варто слухати людей які живуть минулим?"
10. "Коли ти зможеш сприймати мене такою яка я є, тоді ти справді станеш дорослим"
Знову Айка.
11. "Чутки часто бувають набагато жорстокіші ніж правда.
Це означає, що дівчина Йошіно могла бачити правду крізь чутки"
12. "Чим більше знаю про дівчину Йошіно, тим більше розумію наскільки вона складна і чому він від неї шаленіє, не знаю подобається мені чи"
13. Нда, бугато щось тут було Айки і про Айку...
- Фінал.
Багато в творі було відвертих відсилань на різні аніме, але не буду починати окрім момента, що сам фінал чимось схожий з "Я хочу з'їсти твою підшлункову" (той автор можливо собі візьме). Про що мова? А не скажу, хто в танку той повинен зрозуміти. Сам фінал вау ефекту не викликав і не жуже зрозумів в чому він сильний був (можливо на той період)... він звісно не поганий. Нормальний, непоганий і точно не поганий треш + все ж думав якимось маніпуляціями Айку до життя повернуть. А ні. Бо світ магії закінчив своє існування, як світ казкового дурману в "Принцесі Тютю" + треба було дотримуватися долі Офелії. Про сенс кінцівки, останньої серії в ній постійно торочили, тому 3-4 цитати приводити мабуть не буду. Коротше життя продовжується або тільки починається, все в їх руках і т.д. Якось так. Ну і була би кумедна кінцівка яойного толку - два чгг дуже добре друг другу підходили=/ Нда.
Загалом вистачить і добре, що не дропнув і режисура все ж тут теж була в плюс. Нехай вона у японців далеко не завжди мені заходе.