Poster

Кітаджіма Мая

北島マヤ

Опис

Вік: 13 на початку, 20-21 в останніх розділах оригінальної манги.

День народження: 20 лютого

Зріст: 155 см.

Кітаджіма Мая на перший погляд звичайна дівчина але її одержимість сценічним мистецтвом дозволяє їй запам'ятовувати і повторювати усе одного разу побачене в кіно чи на сцені, талановита молода актриса (13-річна на початку історії), спочатку працювала офіціанткою в китайському ресторані разом зі своєю матір'ю. Її батько помер, коли вона була маленькою дівчинкою, а її мати, Хару, психічно нестабільна особа, вважає Маю марною через схильність Маї відволікатися на все шо пов'язане з акторською діяльністю, під час роботи. Її помічає колишня знаменита акторка Цукікаґе Чіґуса, і вона починає багатообіцяючу, але тернисту акторську кар'єру під крилом наставниці. Її мати відмовляє дочку від акторської кар'єри, вважаючи, що донька буде посміховиськом. Вона навіть відмовилася відвідувати шкільну виставу, в якій грала Мая, тому що, на її думку, роль Маї була жалюгідною другорядною героїнею. Тож Мая надала ролі більшої глибини та печалі персонажу, який спочатку мав бути зображений смішним і жалюгідним. Пізніше Мая отримує можливість заробляти на життя актрисою. Цукікаґе розриває зв'язки Маї з її матір'ю, коли Мая вирішує стати актрисою. Однак Маю постійно підбадьорює анонімний шанувальник, який надсилає їй букет фіолетових троянд після кожного її дебюту. Це ніхто інший, як Хаямі Масумі, до якого Мая демонструє величезну ненависть, по тій причині, що він отримав зловмисне задоволення від руйнування акторської школи Цукікаґе. Через кілька років Хару помирає від туберкульозу та сліпоти, травмуючи Маю на багато тижнів. Талант Маї до акторської майстерності походить як від її природних здібностей, так і від емоційної особистості, на відміну від Аюмі, чиї навички більш технічні. Насправді Мая практично «стає» своїми персонажами, коли грає, настільки жорстокі її методи тренувань і інтенсивність, з якою вона грає. На початку своїх тренувань Мая завжди демонструвала нестандартне виконання поставлених завдань, наприклад, лягала на підлогу, щоб «сісти» на перекинутий стілець. Люди часто відзначають, наскільки Мая нічим не примітна, поки вона не виходить на сцену. Вундеркінд-актриса Аюмі коментує, що Мая знає, як захопити глядачів, хоча вона цього не підозрює. Незважаючи на величезний потенціал і справжній талант, Мая часто не визнає своїх здібностей. Вона вважає себе нічим не примітною та «марною», як постійно називала її мати, проте вона змушена продовжувати кар'єру акторки, тому що «акторство — це все, що вона має». Вона також відчуває неповноцінність у порівнянні з Аюмі, красивою, талановитою та багатою. Незважаючи на все це, Мая не таїть злоби чи злої волі до Аюмі, хоча Аюмі таємно змагається з Маєю. Мая має три клички, одна з них — «Буря на сцені», яка стосується її вродженої здатності заглушати важливість інших акторів у п'єсі, навіть перебуваючи в невеликій ролі. Цукікаґе називає Маю «дівчиною з тисячею масок». Хаямі Масумі називає її «маленькою» (ちびちゃん, Chibi-chan), зменшувальним прізвиськом, яке він дав їй через велику різницю у віці та зрості, щоб висміяти її наївність і, зрештою, через справжню прихильність.

Джерело