Навіть піднявшись до найвищого рангу шіноуті, Йотаро намагається знайти власну ідентичність у світі ракуґо. У його виконанні не вистачає важливого компонента — его. І хоча його популярність наповнює театри, він лише один із небагатьох; ракуґо знаходиться під загрозою затемнення. Тим часом Якумо, якого багато хто вважає останнім бастіоном збереження популярності ракуґо, намагається впоратися зі своїм літнім станом. Незважаючи на те, що його виступи все ще зіркові, він боїться, що наближається до піку своїх можливостей. Його сумніви стають сильнішими, оскільки старий друг підкрадається все ближче. Конацу, зі свого боку, намагається виховувати свого сина як мати-одиначка, чому Йотару категорично проти. Натомість він намагається переконати її вийти за нього заміж і, у свою чергу, виховати її сина як свого власного. Завіси опускаються на історію Йотаро та Якумо, яким доручено відновити майже застарілу форму мистецтва, а також подолати внутрішні конфлікти.